Keresés

Általános feltételek

Általános szerződési feltételek
A www.mobilehall.hu és aloldalaira vonatkozóan 

Rendelési információk

 A mobilehall.hu webes felületén a rendelésnek alapvetően kétféle módja van: az oldalak többségén webes űrlap segítségével lehet rendeléseket leadni. Itt a mennyiséget és a vásárlói információkat lehet megadni, amelyre automatikus visszajelzést küld a lap, és rövidesen személyesen, email formájában is felvesszük a kapcsolatot a megrendelés kiszállításával vagy átvételével kapcsolatban. Fontos, hogy az interneten leadott rendelés nem minősül vásárlásnak, csupán a raktárészletből való foglalásnak, vagy raktáron nem lévő termékkel kapcsolatos jövőbeli vásárlási szándék kifejezésének. 
Az interneten leadott foglalásokat 48 óráig tartjuk, utána a terméket felszabadítjuk.
A megrendelt termékek minden esetben kipróbálhatók, tesztelhetők a boltunkban, ahol a termékek bontatlan kereskedelmi csomagolásukban vehetők át.

 A másik lehetőség néhány oldalon, illetve bontott vagy bemutató termékek esetében az email alapú rendelés. Ezeket a rendeléseket a mobilehallkft@gmail.com címre lehet leadni. Ebben az esetben igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt választ adni, amennyiben az lehetséges. 
A bontott illetve használt termékekek vásárlása szintén személyesen a boltban történhet. A termékek kipróbálását minden esetben javasoljuk.

Amennyiben 24 órán belül a webes rendelésre vagy az e-mailes rendelésre nem érkezik válasz, érdemes emailben újra elküldeni a rendelést.

Szállítási és átvételi információk; Céginformációk

 MobileHall  lehetőséget kínál a lehető legrugalmasabb átvételi megoldásokra, amely révén Hévízen személyesen, az ország egész területén postai úton lehetőség van a termékeket átvenni. 

A számítógépek vásárlása esetén fontosnak tartjuk a beüzemelésben a segítségnyújtást, így ebben az esetben elsősorban a személyes bolti átvételi opciót javasoljuk. Ezáltal az internet beállítások, memória bővítés és egyéb alapvető témakörökben azonnal segítséget tudunk nyújtani.

 Amennyiben a számítógép gyári hiba miatt három napon belül meghibásodik, úgy természetesen a törvényi előírásoknak megfelelően csere lehetőséget biztosítunk. A gyári hiba megállapítása nem minden esetben lehetséges felhasználói szinten, így egyes esetekben a cserére való jogosultságot a gyártó hivatalos szervize hivatott megállapítani. 
Az esetleges csere kivitelezéséhez az ügyfél köteles a termék csomagolását és kiegészítőit eredeti állapotában megőrizni, és azt a cserére visszajuttatni. Amennyiben ezek hiányoznak vagy sérültek, a törvény által definiált aránytalan többletköltség okán a terméknek csak garanciás javítására van mód, a cseréjére nem. (Lásd a hatályos garanciás jogszabályokat.)

Mivel a termékek legnagyobb része a boltban megnézhető és kipróálható, nem jogosít cserére olyan kifogás, hogy a termék nem tetszik, vagy tévedésből lett rendelve. Ilyen esetben cégünk törekszik a rugalmasságra, és bontatlan termékek visszaküldésére előzetes emailes egyeztetés nyomán van lehetőség.

 A weblapon van mód rendelést leadni. Kérjük olvassa végigolvasta a termékleírást. Nyomtatékosan kérünk minden kedves érdeklődőt, hogy ha nem biztos benne, hogy a számítógépéhez, mobiltelefonjához, Tabletéhez milyen kiegészítőre van szükség, lépjen kapcsolatba a boltunkkal, és kérdezzen, mielőtt tévedésből nem megfelelő terméket rendel! A termék és a hozzá kapcsolódó kiegészítők kompatibilitásával kapcsolatban praktikus lehet emailben elküldeni az eszköz sorozatszámát, amely alapján az pontosan azonosítható. 

 Postai szállítás esetén a szállítás díját a vásárló fizeti, amennyiben utánvételes szállításra tart igényt. A szállítás ingyenes, ha a megrendelés egynél több egész, nem bontott termékre vonatkozik, és a vásárló előre átutalással fizet. Utánvétes csomag esetén a rendelés mennyiségétől függetlenül a postaköltséget minden esetben a vásárló fizeti. 

 Garanciás ügyintézés esetén lehetőség van postai úton visszaküldeni termékeket. Ilyen esetben mérettől függően a sima ajánlott levél vagy a standard postai csomag lehetőségét ajánljuk. MobileHall nem vesz át portós vagy utánvétes csomagot, azt átvétel és kibontás nélkül visszaküldjük. 

 Számlázási címünk: MobileHall Kft.
8380 Hévíz, Rákóczi út 17. 
Adószám: 23700756-2-20
Közösségi adószám: HU23700756
Bankszámlaszám: 74000236-10030448

Azon ügyfeleink, akik e-mailben küldenek megrendelést, azaz elektronikus úton fejezik ki vásárlási szándékukat, és átvételnél nem a személyes átvételt választják, természetesen rendelkeznek a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet távollévők közötti szerződésről szóló törvényben foglalt jogokkal. E törvény foglalja magában az elállás jogát is [4.§], azaz hogy a vásárló az interneten rendelt, kézbesítéssel átvett terméktől nyolc napon belül elállhat, amennyiben az nem megfelelő a számára. E törvény értelmében az mobilehall.hu nem köteles bontott dobozú szoftvert visszavásárolni, és a vételár visszafizetését a törvényben foglaltak szerint az áru hiánytalan és sértetlen visszaszállítása után 30 nap elteltével biztosítja. (Amennyiben a termék sérült, vagy nem rendeltetésszerűen volt használva, illetve csomagolása hiányos, a mobilehall.hu értékcsökkenést számol fel a szükséges kiegészítők értékében, amelyre szintén a fentebb említett kormányrendelet ad lehetőséget.) Fontos, hogy elállási igény esetében csak a kifogástalan áru visszajuttatásának dátumától eltelt 30 nap után áll módunkban visszafizetni a vételárat. Amennyiben a termék vagy a csomagolása sérült vagy hiányos, a szükséges jogorvoslatig a vételárat nem áll módunkban teljes összegben visszafizetni. Elállás esetén a termék visszajuttatásának minden költsége a megrendelőt terheli - összhangban a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelettel. Az ügyfél az elállás jogával csak akkor élhet, ha a számla első példányát is visszajuttatja stornózási céllal. Amennyiben ez a számla nem áll rendelkezésre, nem áll módunkban visszatérítést nyújtani. 

A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet távollévők közötti szerződésről 5. § c. pontja értelében nem áll módunkban visszavenni olyan terméket, amely az ügyfélhez kötött, azaz például egyedi igény szerint bővített személyi számítógépeket (CTO), merevlemez vagy memória bővítésen átesett számítógépeket, egyedi szoftver igények szerint előtelepített számítógépeket, ügyfél igényei szerint konfigurált eszközöket stb. 

A törvényi lehetőségek nem adnak módot arra, hogy szoftvert vásároljunk vissza végfelhasználói értékesítés után, mivel ez lehetőséget ad a szoftver jogtalan használatára. A tévedésből rendelt szoftverek visszavételére így semmilyen körülmények között nincsen mód.

Fizetési információk 

A mobilehall.hu kétféle fizetési lehetőséget kínál: készpénzes és átutalásos fizetés. 

Készpénzes fizetés esetén a termék árát annak átvételekor vagy postai kézbesítéskor kell kiegyenlíteni. Ebben az esetben készpénzes számlát állítunk ki.

Átutalásos fizetés esetén a következő számlaszámra várjuk az utalásokat:
74000236-10030448
Számlatulajdonos: MobileHall Kft.


Átutalásos fizetés esetén lehetőség van a termék árát előre átutalni. Magánszemélyek és vállalkozások egyaránt vásárolhatnak átutalással - elkerülendő a készpénzzel kapcsolatos költségeket és kockázatot. Ebben az esetben átutalásos számlát állítunk ki. A termék átvétele a vételár beérkezése után lehetséges.
A termékek teljes vételárának kiegyenlítéséig a termékekre vonatkozó tulajdonjogot fenntartjuk.

A vételár kiegyenlítéséig a termékkel kapcsolatos garanciás szolgáltatásokat megtagadhatjuk.

Garancia és szerviz információk

A MobileHall  bolt nem gyártói szerviz. 

 A mobilehall.hu-tól vásárolt termékekre a gyártók által vállalt garancia érvényes, illetve egyes termékekre külön ráfizetéssel lehet garancia kiegészítést vásárolni, amelyet szintén a gyártó biztosít. A garanciás ügyintézésnél a hatályos törvények az irányadóak, de természetesen ezen túl igyekszünk cseregépek és többlet szolgáltatások formájában megkönnyíteni az esetleges garanciás problémák intézését. 

Az Apple termékekre egy év garancia érvényes, és ezeknek a gépeknek a szervizelését az Apple hivatalos szerviz partnere, az Almárium Pro Kft végzi. A szerviz címe 1132 Budapest, Váci út 30. Nyitva hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között, szombaton 10 és 15 óra között.
(Amennyiben a számítógépe, iPadje vagy iPodja meghibásodik, azt itt fogják javítani, és lehetőség van közvetlenül a szervizbe szállítani a terméket sorozatszámot tartalmazó számla bemutatásával. Amennyiben kényelmesebb, természetesen boltunkban is átvesszük, és a szervizbe szállítjuk a hibás terméket.)

 A JAVÍTÁS MINDEN ESETBEN A GYÁRTÓ HIVATALOS SZERVIZÉBEN TÖRTÉNIK. MOBILEHALL A JAVÍTÁS MINŐSÉGÉÉRT, ANNAK GYORSASÁGÁÉRT NEM TUD FELELŐSSÉGET VÁLLALNI, MIVEL A SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSOKAT A GYÁRTÓ ÁLTAL ELISMERT SZERVIZ, ÉS NEM A KERESKEDÉS VÉGZI. 

 A szervizelés gyorsaságával és minőségével kapcsolatos észrevételeket a szerviznek  célszerű jelezni, mivel az ilyen megkereséssel cégünk nem hivatott foglalkozni, és ezen tényezőkön nem áll módunkban változtatni. 

 Amennyiben a mobilehall.hu-tól vásárolt terméke meghibásodik, és azt közvetlenül a szervizbe szállítja, abban az esetben is törvényi kötelessége a hibáról a mobilehall.hu-t is értesíteni (ezt a mobilehallkft@gmail.com címen teheti meg). Abban az esetben, ha az értesítés elmarad, nem áll módunkban például cserekészüléket biztosítani. 

A jótállási jogszabályok értelmében megfogalmazott határidőket a hiba cégünk számára történt írásbeli bejelentésétől számítjuk.

 A hiba esetén az irányadó törvény szerint a szerviznek törekednie kell a gép 15 napon belüli kijavítására. A mobilehall.hu a törvényileg előírtakon túl semmilyen közvetlen felelősséget nem vállal a szerviz teljesítési idejével és a teljesítés minőségével kapcsolatban. 

 Amennyiben a javítás várhatóan hosszabb ideig tart, mint ameddig az ügyfél veszteség nélkül a gépet nélkülözni tudja, a mobilehall.hu igyekszik cseregépet biztosítani a javítás idejére. A cseregép nem kötelezően azonos, mint a szervizelés alatt álló gép. Cseregépre azon vásárlóink jogosultak, akik az adott termék bruttó vételárát teljes mértékben kiegyenlítették. 

Ha a gép garancián túl vagy nem a gyártó hibájából romlik el, azt közvetlenül a szervizbe célszerű eljuttatni. Ebben az esetben nem áll módunkban ingyenesen cseregépet biztosítani.

 A javításra minden esetben csak a hibás eszközt kérjük eljuttatni! A termék dobozát, kiegészítőit, tápkábelét, egeret, billentyűzetet lehetőség szerint nem kéri a szerviz. Amennyiben ezek a kiegészítők a szervizben elkeverednek, a mobilehall.hu nem nyújt semmilyen anyagi vagy tárgyi kártérítést. (Asztali számítógépek esetében a gépet dobozban, de kiegészítői nélkül kérjük eljuttatni a javítás helyére, vagy elszállításra előkészíteni.) 

Tájékoztató a termékszavatosság témaköréről

A hazai és Európai Uniós jogszabályok rendelkeznek a termékek szavatosságáról, amely jogkör a vásárlókat a termék vásárlásának dátumától számított kettő (2) évig illeti meg, és az esetleges gyártási hibák ellenében véd, amelyek az egy éves garancia időtartama alatt nem kerülnek felszínre.

A szavatossággal kapcsolatos legfontosabb tudnivalók:
- A szavatosságot nem szabad összetéveszteni a garanciával, vagy a garanciabővítési opciókkal, mert nem arról van szó, hogy a termékekre kettő év garancia lenne érvényben, hanem arról, hogy a vásárlót védi egy háló a gyártási hibák ellenében két évig.
- Az első év lejárta után a termék gyári hibáját az ügyfélnek kell bizonyítania.
- A szavatosság kevesebb és másfajta jogkört biztosít, mint a garanciabővítés.
- A szavatossági igényt minden esetben az értékesítő viszonteladónál kell érvényesíteni, tehát ügyfeleink a mobilehall.hu üzletében tudják igényüket jelezni. 

 Minthogy jogilag többféle értelmezése létezhet a szavatosság körébe tartozó hibáknak, a legcélszerűbb előzetesen emailben kapcsolatba lépni a bolttal, hogy a probléma megoldásában segíteni tudjunk. A mobilehall.hu és a gyártók  célja minden esetben az, hogy a vásárlók elégedetten használhassák a bolttól beszerzett termékeiket, így törekszünk a szavatossági igények hathatós érvényesítésére. 

 Fontos tudnivaló, hogy - noha a gyártáskori hibákért kizárólag a gyártó, és nem a terméket értékesítő bolt a felelős - Magyarországon az az abszurdnak tűnő törvényi helyzet, hogy a hibákért a terméket forgalomba hozó kereskedőnek kell vállalni a felelősséget. A mobilehall.hu kereskedés a törvény ezen előírásának minden módon eleget tesz. 

Nem számít jogos szavatossági igénynek a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő hiba, összetörés, kijelző megkarcolódása, beázás, túláram okozta probléma. Az akkumulátorokra minden esetben az egy év jótállás érvényes, mivel elhasználódó eszközökről van szó, tehát nem minősül szavatossági igénynek, hogy a termékbe már a vásáslásakor "kódolva van", hogy valamikor tönkre fog menni.

 Egyes gyártók termékire alapból két év garancia érvényes.. Ezen termékek esetén a szavatosságnak nincsen jelentősége, mivel a gyártók a teljes két évre vállalják a garanciát, tehát a törvényi előírásoknál kedvezőbb feltételeket kínálnak a vásárlók számára. 

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy szavatosság olyan termékekre vonatkozik, amelyek a műszaki cikkekre vonatkozó jótállás hatálya alá esnek. Ezek tipikusan bruttó 10.000 Ft-nál nagyobb értékű termékek.

Jótállási és szavatossági igényeket kizárólag a termék teljes vételárának kiegyenlítése esetén áll módunkban biztosítani.

Világgaranciás információk

 A mobilehall.hu-nál vásárolt termékekre a gyártó irányelvei szerint érvényes a világgarancia. Amennyiben a mobil számítógéped vagy Tableted külföldön hibásodik meg, az eredeti számlával vagy annak másolatával igazolhatod a garanciát. A javítást külföldön is díjmentesen végzik el a számodra, amennyiben a gép hibája garancián belüli. 

Fontos, hogy a meghibásodott terméket szervizbe, és ne egy boltba szállítsa be külföldön sem, mert ahogyan Magyarországon sem, úgy külföldön sem a boltok végzik a javítást, hanem arra kijelölt Apple szervizek. Egy kereskedelmi egység például szállítási díjat számolhat fel, ha a hibás eszközt nála adja le, nem pedig a szervizben. A további lépcső a javítási idő növekedését is előidézheti.

Ha a számítógépedet külföldön vásárolta, Magyarországon is lehetősége van érvényesíteni a világgaranciát.


 A világgaranciás ügyintézésért a mobilehall.hu szállítási költséget számolhat fel, amennyiben a gépnek a javítás helyére juttatása költség vonzattal jár. A világgaranciás javítással kapcsolatban semmilyen időbeli határidőt vagy minőségi felelősséget nem vállalunk, cseregépet nem biztosítunk. 

 A mobilehall.hu a garanciás szolgáltatást mindaddig megtagadhatja, amíg a vásárolt termék vételára kiegyenlítésre nem kerül. Átutalásos fizetés esetén a vételár kiegyenlítése az adózástól függetlenül nem a számla teljesítésének napjával, hanem a valós kiegyenlítéssel egyezik meg. (Amennyiben a halasztott fizetéssel kapcsolatban bármilyen szerződés létrejön a mobilehall.hu és a vásárló között, a garancia a szerződésben rögzítettek szerint érvényes.) 

Garancia bolti bővítések esetén

 A bővítéseket legtöbb esetben a gép leszállítása után, boltunkban végezzük el. Ilyen például a memória vagy a tárhely bővítés - több memória, nagyobb merevlemez, szilárdtest meghajtó beszerelése. Ilyen esetekben a gépre vonatkozó garancia semmilyen módon nem változik, nem veszik el, nem módosul. A bővített memória és tárhely eszközöket minden esetben a bolt garanciáztatja, amennyiben azok meghibásodnak. A garanciás javítás módja új egységre való csere. 

Minőségpolitikai lehetőségek

A garanciás könnyítés teljesítésének alapfeltétele, hogy az ügyfél a hibás termékkel együtt leadja a számla másolatát, hogy a hivatalos úton el tudjuk indítani a garanciás cserét.

Sérülések, termékhibák másik termék miatt

 A mobilehall bolt nem végez gyártási tevékenységet, így az értékesített termékek esetleges gyártási hibáiért anyagi vagy erkölcsi felelősséget nem vállal, kizárólag a törvényben előírt garanciás kötelezettségét ismeri el és tartja be. 

E pont értelmében a kereskedés nem vállal felelősséget például egy termék más termék hibája miatti sérülésére - például ha egy tok megkarcolja, elszínezi a benne tárolt eszközt, vagy nem védelmezi azt olyan mértékben, ahogyan a gyártó ígéri. A kereskedés törekszik arra, hogy a forgalmazásra kiválasztott termékek megbízható és minőségi gyártóktól származzanak, de nincsen közvetlen befolyása az egyes termékek tényleges minőségére. Amennyiben valamely nagy értékű termék egy megvásárolt kiegészítő miatt sérül meg, a felelősséget minden esetben a gyártóra vagy annak képviselőjére irányítjuk, és irányába az esetleges kártérítési igényt kommunikálni törekszünk.

Ilyen esetek a teljesség igénye nélkül:
• Masszívnak ígért tok leejtéskor nem védi meg a benne tárolt számítógépet
• Szünetmentes tápegység nem bírja az ígért időt, és ez adatvesztéshez vezet
• A gép merevlemeze meghibásodik, és biztonsági mentés híján az adatok elvesznek
• Övtok csatja eltörik, leesik, és emiatt a termék a földre zuhan
• Táska pántja elszakad, és a leesés miatt a benne tárolt eszközök sérülnek
• Valamely egység rögzítése eloldódik, és ez egy másik termék sérüléséhez vezet
• A védőfólia nem áll ellen a karcolásnak, és a kijelző felülete sérül
• A dokkoló hangszóró meghibásodása, zárlata miatt a benne tárolt médiahordozó üzemképtelenné válik
• Stb.

Ezen esetekben a garanciás terméket a törvényben előírtaknak megfelelően javíttatjuk vagy cseréltetjük az arra hivatott szervizzel, de a termék hibája miatt sérült, esetlegesen nem garanciás eszközzel a bolt nem tud javítási vagy csereigényt érvényesíteni. Ilyen esetekben az adott kiegészítő gyártója vagy annak képviselete kötelezhető kártérítésre, amely jogi folyamatban a bolt szakvéleményt tud kiállítani, amely alátámasztja, hogy a sérülés valóban egy másik termék hibájából ered.

Nagy értékű termékekre boltunk biztosítási lehetőséget kínál, amely vonatkozik szinte minden sérülésre, illetve rablásra is. (Lopásra, elvesztésre nem.)


A weblapon történő, vásárlási célú rendelés leadás az e lapon összefoglalt információk tudomásulvételét és elfogadását jelenti.

© 2014 Minden jog fenntartva.